zaterdag 28 februari 2015

Review ♥Catrice ultimate stay lipstick 060 Floral Coral♥

Hey allemaal,
Vandaag heb ik een review voor jullie van de Catrice Ultimate stay lipstick lijn.
Ik heb deze week de kleur 060 Floral coral gehaald, en ik wil jullie laten zien wat ik van deze lipstick vind.

De huls is zoals je kunt zien mat zwart, ikzelf vind het er heel chique uitzien.

Verder is de lipstick schuin afgesneden. Dit vind ik erg fijn aanbrengen.


Op de swatches kun je zien dat het een heel goede pigment heeft! Hij is redelijk mat en heeft dus ook geen glitters in de kleur zitten. De kleur is oud roze, hier was ik al een tijdje naar opzoek ☺.

Verder brengt hij dus heel makkelijk aan en heeft dus in een keer al een duidelijke kleur.
De lipstick voelt heel zacht aan en trekt niet in de lippen zelf. Plus puntje: hij ruikt erg lekker, ook wel eens fijn om een lekker ruikende bovenlip te hebben :).

 De Catrice ultimate stay 060 Floral Coral lipstick kost 4,99 euro bij de Kruidvat.

Tot de volgende keer!

volg mij op ig en twitter: @elisetje123


Geen opmerkingen:

Een reactie posten