woensdag 7 oktober 2015

🍁Herfst sweer en Diy🍁

Het is weer herfst. Het perfecte seizoen voor lekker op de bank zitten met warme thee en Netflix. Ik vind herfst een gezellige maand, het heeft iets waardoor het een gezellige sfeer krijgt. Maar herfst is wel de maand waarop het weer weer slechter wordt, en waarin alles eigenlijk weer doodgaat zoals de bomen en bloemen. 
Ik heb een aantal dingen op een rijtje gezet hoe ik het beste uit mijn herfst ga halen.

🍁Nagellak, mijn favoriete nagellak voor dit seizoen zijn Sally Hansens Boho a-go-go. Het is een donker paarse lak. En Essence's what's my name. Dit is een bruine warme lak.

🍁roomdecor, ik heb laatst bij een rommelmarkt een pluche hertenkop gekocht, deze heb ik in mijn kamer hangen. Hier kan ik dan kettingen of van die kerstboomlampjes overheen hangen (dit is natuurlijk ook leuk voor Kerst.)
Ook heb ik samen met vriendinnen blaadjes uitgeknipt. Deze heb ik ingekleurd met pastel krijt en aan de muur gehangen voor een wallart idee.

🍁lipstick, mijn favoriete lipstick's voor de herfst zijn vooral donkere kleuren, rood, bruin of donker roze. Ookal maakt het mij niet veel uit welke kleur ik op mijn lippen draag, een felle roze lipstick kan toch altijd?

🍁kleren, ik houd van truien! Dus zodra het weer koud weer is draag dus maar al te graag een heerlijk warme trui. Een poncho is ook leuk natuurlijk. 
Verder ben ik ook helemaal gek op pyjama's. Bij de Primark hebben ze super leuke pyjama's en ze zijn ook niet duur. De paar keer dat ik bij de Primark ben geweest ben ik steeds weggegaan met een pyjama.

🍁voedsel, het is weer stamppot tijd! En natuurlijk heerlijke soep, groentensoep is mijn favoriet.

🍁Diy projecten en herfstknutsels,
Laatst heb ik een pindaketting gemaakt voor de vogeltjes. Ik heb dus een zak geroosterde pinda's gehaald. In de pinda's heb ik met een dunne spijker gaatjes in de pinda geprikt. Pas op voor je vingers! (Ja, ik heb me in mijn vinger geprikt.) Daarna heb ik met naald de pinda's op een draad geregen. Na 26 pinda's vond ik hem lang genoeg en heb ik de ketting aan een lamp buiten gehangen. Wij blij, vogeltjes blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten